რუნი მარა, პოლ საიმონონი და სარა ბარტონის ახალი ხედვა

კონტრასტების ტრიუმფი Givenchy-ს კამპანიაში

19.11.25

მაღალი მოდის სამყაროში, სადაც ხშირად დისტანციური იდეალები მეფობს, Givenchy-ს კრეატიულმა დირექტორმა, სარა ბარტონმა (Sarah Burton), რევოლუციური ნაბიჯი გადადგა: მან ბრენდის ახალი კამპანიის ცენტრში მეგობრობა და გულწრფელი კავშირები დააყენა.

პორტრეტების სერია II: მეგობრები და მუზები“ – ასე ჰქვია ამ ახალ თავგადასავალს, რომლის სახეებიც გახდნენ რუნი მარა (Rooney Mara), მისტიკური სილამაზის მსახიობი, და პოლ საიმონონი (Paul Simonon), როკ-ჯგუფ The Clash-ის ლეგენდარული ბასისტი, რომელიც დღესდღეობით მხატვარია. ერთი შეხედვით, ეს წყვილი ამოუცნობია, მაგრამ სწორედ მათ კონტრასტში დევს ბარტონის ხედვის მთელი გენიალურობა.

სარა ბარტონის თქმით, ეს კამპანია მისი შემოქმედებითი ფილოსოფიის პერსონიფიკაციაა: „ჩემი მეგობრები ხშირად ჩემი მუზები არიან, და ჩემი მუზები — ხშირად მეგობრები ხდებიან“.

ამ სერიაში, რომელიც ფოტოგრაფმა ქოლიერ შორმა (Collier Schorr) მინიმალისტურ, თეთრ სტუდიაში გადაიღო, აქცენტი კეთდება არა გარემოზე, არამედ პიროვნებასა და სამოსზე. აქ რუნი მარა ქალური კოლექციის სიმბოლოა — მისი პორტრეტები აჩვენებს მაქმანებიანი კაბების დახვეწილ სინაზეს, რომელიც უპირისპირდება მკვეთრად გამოკვეთილი კოსტიუმების სტრუქტურულ სიძლიერეს. მოზომილი, მაგნეტიზმის მქონე მზერა კი ამტკიცებს, რომ Givenchy-ს ქალურობა ერთდროულად დახვეწილიც და ავტორიტეტულიც შეიძლება იყოს.

ალბათ, ყველაზე მოულოდნელი პოლ საიმონონის გამოჩენაა. ის, პანკ-როკის ხატი, ახლა დახვეწილ კოსტიუმებსა და თეთრ პერანგებში პოზირებს, რაც სარა ბარტონის მამაკაცის ტანსაცმლის ხაზის ესთეტიკას გვაჩვენებს.

საიმონონის თავისუფალი პოზა და გულწრფელი ღიმილი კონტრასტში მოდის კლასიკური სამოსის სიმკაცრესთან. ეს დაპირისპირება ბრენდს ადამიანურ სითბოს და იმ გულწრფელ ენერგიას მატებს, რაც მოდის სამყაროში ხშირად გვაკლია.

Givenchy-ს მემკვიდრეობა, ახალი სულით

ამ კამპანიის მეშვეობით, სარა ბარტონი ჰუბერტ დე ჟივანშისეულ დახვეწილობას იღებს და მას პიროვნული კავშირების ეთოსით ავსებს. ის აღარ გვთავაზობს მხოლოდ ლამაზ სამოსს, არამედ ამბავს ადამიანებზე, რომელთა ენერგიაც, მუსიკა თუ შემოქმედება, შთაგონების წყარო ხდება.

რუნი მარა და პოლ საიმონონი არ არიან მხოლოდ მოდელები. ისინი არიან მუზები, რომლებიც მეგობრები გახდნენ, და რომლებიც Givenchy-ს ახალ თავს წერენ — თავს, სადაც სიზუსტე, სინაზე და სრულიად განსხვავებული შემოქმედებითი ენერგიები ერთმანეთში ირევა და სრულყოფილ ჰარმონიას ქმნის.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top